28/03 EERSTE JEUGDTEAM SPEELT LAATSTE WEDSTRIJD IN KAMPIOENSPOULE

Aanstaande zaterdag wordt het de laatste competitiewedstrijd voor Kevin, Merijn, Nico en Ricardo in de kampioenspoule voordat de play-offs van start gaan. Het duel gaat zeker nog ergens over. Avanti 1 is de tegenstander en staat vierde in de rangschikking (vlak boven Nijmegen) en is nog niet zeker van deelname aan de play-offs. Vorig seizoen miste Avanti in een bloedstollende halve finale tegen Shot Zwijndrecht de finale op een haar. Het team zal dan ook alles uit de kast halen om opnieuw de halve finales te halen. De wedstrijd begint om 15.00 uur.
Op datzelfde tijdstip treedt ook jeugd 2 aan voor het duel tegen Almeerspin. De jongens staan momenteel laatste in de landelijk A klasse. Achter de tafel verschijnen zaterdag David, Niek en Martijn.
De wedstrijden beginnen zaterdag in sportzaal Aekinga om 15.00 uur.