3/3 TTVA VALT OP BIJ POIESZ

De tafeltennisvereniging Appelscha doet net als voorgaande jaren mee aan de Jeugdsponsoractie van de Poiesz. Klanten van de Poiesz krijgen spaarmunten bij bepaalde aankopen die ze vervolgens in een koker bij de uitgang kunnen doen van een vereniging naar keuze. Elke vereniging wordt bij deze actie in de gelegenheid gesteld om zich te presenteren in de winkel in Appelscha. Zaterdag was de TTVA aan de beurt.

Nathan en Rita hadden speciaal voor deze actie een spel bedacht. Het heette The Pingpong Battle en het werkte als volgt: in ruil voor één muntje kon iedereen proberen om met een batje vanaf een minitafel een balletje in een grote eierdoos aan het einde van de minitafel te mikken. Als het balletje in een vakje met daarin een specifiek kleurtje landde, dan was er een leuk prijsje gewonnen. Wanneer het balletje in een leeg vakje terecht kwam, dan kreeg de deelnemer een snoepje. Nathan had speciaal voor het spel fraaie reclamebordjes gemaakt.

Het spel bleek een simpel, maar bijzonder aantrekkelijk concept. Vele bezoekers - jong en oud - deden een poging en het leverde vermakelijke momenten op. Het personeel van de Poiesz was onder de indruk van de toegankelijkheid van de actie en prees de gedachte om jeugdspelers in te zetten. De TTVA dingt nu zelfs mee met de originaliteitsprijs. Het stemde tot grote tevredenheid om te zien dat de koker aan het einde van de middag tot de nok toe gevuld was.

Chanela, Rebecca, Jellie, Pascal, Jim, Djosh en Stefan: het is geweldig wat jullie hebben gedaan voor de tafeltennisvereniging. Vele handen maken licht werk. Deze jonge toppers werden overigens fantastisch ondersteund door Nathan, Rita en Andrea. Het spreekt voor zich dat wij men hen net zo blij zijn.

Mooi werk, mensen!