07/03 SENIOREN 1 OP KOERS IN NOORDELIJKE EERSTE DIVISIE

Het eerste seniorenteam neemt in de Noordelijke eerste divisie een eerste plaats in op de ranglijst. Belangrijkste is momenteel hoe de komende twee weken gespeeld gaan worden. Het team dat speler Huub de komende tijd zal missen i.v.m. accute herniaklachten moet het dus doen met Bob, Leon en Kevin. Onze jeugdspeler heeft de komende weken dan ook een druk programma voor de boeg door zowel op vrijdag als zaterdag te spelen. De eerste drie competitie wedstrijden zitten er inmiddels op. Een 8-2 overwinning op Treffers 2 werd gevolgd door een moeizame 6-4 winst op FTTC uit Franeker. Daarna werd de uitwedstrijd tegen Midstars 2 met 9-1 gewonnen. Bob staat nog op 100%, Kevin doet het prima op seniorenniveau en Leon bewaart zijn beste spel voor de belangrijkste wedstrijden tegen GTTC, de nr. twee op de ranglijst met twee punten achterstand. Komende vrijdag-avond spelen de jongens thuis tegen Oldambt 1. De week erop zal de spannendste wedstrijd gaan worden. Dan komt mede titelkandidaat GTTC 2 op bezoek in Appelscha. De seniorenwedstrijden beginnen op vrijdag avond om 20.15 uur in sportzaal Aekinga.