26/1 TTVA 2 EN STEDEBROEC DELEN DE PUNTEN

Het tweede team van TTVA, uitkomend in het landelijk A, heeft de eerste wedstrijd van de voorjaarscompetitie gelijk gespeeld tegen het eerste team van Stedebroec.
David Dijkhoff won van anti-topspinspeler Dyllan Gavannes in 4 games. De eerste en twwede game waren voor David met 11-9, Dyllan won de 3e game met 9-11. In de 4e game speelde David zijn beste spel tegen Dyllan door één topspinbal consequent af te wisselen met een korte schuifbal. De 4e game werd een love-game, 11-0.
David won eenvoudig van Barry Braas (3-0) en verloor in 4 games van kopman Jurre den Otter van Stedebroec.
Niek Starke won eveneens gemakkelijk van Barry Braas (3-0) maar beet zich stuk op verdediger Gavannes (1-3 in games); Ondanks een aantal mooie backhandtopspinballen kwam Niek tegen Jurre den Otter ook iets tekort (0-3 in games).
Yusra Almudhafar viel met één overwinning (op Barry Braas, 3-1 in games) heel verdienstelijk in. Zij kwam nog wat tekort tegen Dyllan en Jurre.
David en Niek wonnen met 3-1 tenslotte het dubbel van Jurre en Dyllan.
Volgende week speelt het team (David, Niek en Martijn) de uitwedstrijd tegen Almeerspin in Almere.