6/12 SIETSE OP RADIOZENDER TYNAARLO LOKAAL

Sietse Dekker was afgelopen maandag te beluisteren op radiozender Tynaarlo Lokaal uit Noord-Drenthe. Sietse traint en speelt zijn wedstrijden bij tafeltennisvereniging Actief Eelde waar hij ooit met de sport begonnen is. Wat weinigen weten is dat hij toen trainde bij Thomas. Sinds een paar maanden traint Sietse ook op de zondag in Appelscha met enkele andere jonge spelers van onze vereniging. Hij vertelt tijdens het interview onder andere over het verschil tussen ping pong en tafeltennis, de geschiedenis van de sport en die van hemzelf. Het interview is het beluisteren zeker waard.

Ga voor interview naar www.tynaarlolokaal.nl, klik op 'Uitzending gemist' linksbovenin, ga naar maandag 3 december en klik op Tynaarlo's Sport Lokaal voor het fragment (begint ongeveer na dertig minuten).