30-11 OPNIEUW TITELKANSEN VOOR EERSTE JEUGDTEAM IN LANDELIJK A

Morgen zal er in Assen beslist worden wie de eerste plek en dus het kampioenschap veroverd in de Landelijke A klasse.
Kevin, Merijn en Ricardo lieten vorige week prima spel zien tegen Scyedam. Ze namen de koppositie over van Scyedam uit Schiedam. Het verschil is slechts een punt. Het zou een geweldige prestatie zijn voor zowel de jongens als de vereniging. De laatste jaren wist de landelijke jeugd iedere keer de titel in de wacht te slepen in de hoogste landelijke klasse. Voor het derde achtereenvolgende jaar staat er in iedergeval weer een team dat mag strijden om de Nationale titel voor clubteams. Het is een team dat voor verrassingen kan gaan zorgen.
Maar eerst zal het lastige Assen moeten worden bedwongen. De wedstrijd begint om 14.00 uur in Sporthal De Spreng in Assen Oost.