27/10 EERSTE JEUGDTEAM NEEMT KOPPOSITIE OVER

Kevin Baron, Merijn Smid en Ricardo Snip hebben met een 9-1 uit overwinning op Stedebroec 1 in de landelijk A klasse de eerste positie overgenomen van Scyedam 1 uit Schiedam dat thuis remise overeenkwam tegen Alexandrie uit Rotterdam. Met nog vier wedstrijden te gaan is het evenwel nog niet beslist welke twee teams zich gaan plaatsen voor de kampioenspoule. De drie ploegen ontlopen elkaar niet veel.  De 10-0 score kwam net niet op het bord omdat Merijn zijn aller laatste wedstrijd verloor nadat hij nog twee match-points had in game vier tegen Roy Broerssen. Niettemin staan de Appelschasters nu twee punten los op Scyedam en vijf op Alexandrie. Komend weekend kunnen de jongens weer een goede stap zetten op weg naar de kampioenspoule door een goed resultaat neer te zetten tegen de huidige nr. 3, Alexandrie 1. De uitwedstrijd werd in Rotterdam met 6-4 gewonnen.