20/10 DRIE LEUKE WEDSTRIJDVERSLAGEN VAN TWEE JONGE TOPPERS!

20-10-2012

Chanela, Iko en ik hadden een wedstrijd. Het stond 8-2 voor Tios. En ik en Iko hebben allebei een potje gewonnen maar Chanela lukte het net niet. Maar ze heeft het wel goed gedaan. Ik deed steeds een smash en deze kwamen tegen de zus van Chanela aan. Maar ze vond het gelukkig niet erg. En ik vond het wel heel leuk. Dit is de 2keer dat ik tegen Tios heb gespeelt en ik heb weer één gewonnen.
En m'n badje was bijna kwijt en ik had morgen een ranglijst toernooi, dus was wel even bezorgd.

Djosh Berenschot

13-10 2012

Zaterdag moesten Iko Melanie en ik spelen.
We hadden een wedstrijd bijna helemaal af gespeeld, we moesten allemaal nog 1 wedstrijd en toen kregen we te horen dat we tegen het verkeerde team speelden. We moesten tegen Tios 1, maar we gingen eerst tegen Tios 2. We hebben verloren met 10-0, maar we hebben goed gespeeld. Iko heeft niks gewonnen en Melanie ook niet en ik heb een game gewonnen.

Groetjes Chanela.

06-10-2012

Zaterdag hadden we thuiswedstrijden in Appelscha. Djosh ,Iko en ik mochten spelen. De wedstrijden van zaterdag ging goed we hebben wel verloren met 7-3 maar we waren wel blij, Djosh heeft 2 wedstrijden gewonnen en 1 verloren, Iko 1 gewonnen en 2 verloren, en ik heb alles verloren maar wel 2 games gewonnen. We hebben goed gespeeld en we vonden het leuk. Ik verheug me op de volgende wedstrijd en die is volgende week in Balinge samen met Iko en Melanie.

Groeten Chanela.