09/10 EERSTE JEUGDTEAM NOG STEEDS ONGESLAGEN, SENIOREN 2 5-5

Het eerste jeugdteam dat uitkomt in de Landelijke A klasse heeft ook zijn vierde wedstrijd in winst omgezet. Tegen Assen 1 werd het 6-4. Door deze uitslag staan Kevin, Merijn en Ricardo op een mooie tweede plaats, slechts twee punten achter de koploper Scyedam. Alle drie wonnen twee wedstrijden. Merijn laat zien steeds beter in vorm te komen. Ricardo, wist ondanks een lichte rugblessure twee partijen naar zich toe te trekken. Komend weekend staat het topduel tussen Scyedam en Appelscha in Schiedam op het programma. Voor Kevin en Ricardo wordt het een zwaar weekend. Op vrijdag-avond zullen beide spelers ook in het reserve team meedoen in de Noordelijke eerste divisie. Beide jongens kunnen op die manier alvast wennen aan het senioren niveau. Afgelopen weekend deed Kevin ook al mee tegen GTTC 3 en wist er wederom twee wedstrijden te winnen. De uitslag tussen TTVA 2 senioren en GTTC 3 eindigde met een 5-5 remise. Huub wist een hattrick te scoren. Nico bleef ditmaal zonder punten.