TEAM 4 HEEFT VERLOREN MAAR IS NIET TENEERGESLAGEN.

Jellie, Edwin en Jim verloren hun eerste wedstrijd maar kunnen toch met opgeheven hoofd verder gaan in deze competitie. Helaas bleken de tegenstanders uit Coevorden te sterk maar de verschillen waren soms niet heel groot. Allen hadden in het begin een beetje last van de wedstrijdspanning maar wisten dit uiteindelijk goed van zich af te spelen. De eerste aftrap (wedstrijd) viel daarom niet mee maar was niet zo slecht als werd gevreest. Vol vertouwen kunnen we daarom de competitie verder tegemoet zien, dit was een een mooi leermoment voor een ieder.
Iedereen hield zich goed staande ondanks het fysieke overwicht van de tegenstanders en streden goed tot het einde door, genoeg rede om met veel goede moed verder te gaan!