HARKSTEDE, EEN BIJZONDERE VAKANTIE, NOG GEEN 53 MINUTEN HIER VANDAAN!

In de eerste en tweede week van deze maand vonden wederom de trainingskampen (stages) in Harkstede (Groningen) plaats. Onder leiding van twee zeer bevlogen tafeltennisliefhebbers Anne Vlieg en Bennie Douwes. Dankzij dit initiatief in samenwerking met tafeltennisvereniging Argus, konden hier weer velen, ook van onze vereniging dankbaar gebruik van maken. Carsten Egeholt (uit Denemarken) nam ook deel aan deze trainingsstage. Eind 2010 won hij nog van onze alom bekende en zeer gerespecteerde Li Jiao.

In de eerste week namen naast onze twee '
Thomassen' (Kuijer en Groenevelt), ook 3 zeer jonge en gemotiveerde deelnemers deel. Namelijk; Kevin Heijnen (11), Jim (10) en Djosh Berenschot (7). Deze laatste deed gedeeltelijk mee aan dit intensieve programma.

In de tweede week werden de heren afgelost door Kevin, Martijn, Nico en Ricardo van onze vereniging. Jim had er na de eerste week nog niet genoeg van, en trainde nog eens 2 dagen mee. Beide 'Thomassen' spanden de kroon, door volledig 2 weken deel te nemen. Daarnaast
begeleide Thomas Groenevelt de jongste telgen uit Appelscha bijzonder goed en hielp hij ook mee met de training.

Kortom, dat 'trainen, trainen en nog eens trainen', (van 's ochtend tot en met 's avonds) ook in de vakantie niet saai hoeft te zijn bewijzen deze allen weer. De jongsten niet uitgezonderd.

Wel telden er meerdere zaken mee…

Enkele citaten:
Jim: 'Als het toetje maar lekker is' (Goed eten hoort erbij. Alleen, één keer iets teveel…)
Djosh: 'Hoezo zwaar, het was een makkie' (Graag doet hij de volgende keer volledig mee)
Kevin: 'Wouw, wat een slag!'. Een tweede talent (golfen) is ook ontdekt.

Conclusie, met een klein balletje kun je voldoende plezier beleven ook in de vakantie! En hiervoor sta je geen uren in de file. Heerlijk toch. De sfeer was goed, en er zijn nieuwe contacten gemaakt.

Ouders Jim en Djosh Berenschot