BLING BLING IN HARKSTEDE!

Vijf enthousiaste en gemotiveerde welpen (in de leeftijd van 7 t/m 11 jaar) winnen allen de 2de prijs in Harkstede, en dit individueel behaald! Ruim 60 kinderen in 10 groepen (naar niveau) verdeeld streden vlak bij Groningen, in een zeer leuk en origineel georganiseerd tournooi om de diverse prijzen. Het leek wel een feestje, iedereen kreeg wat lekkers en de sfeer was bijzonder goed.

Het was dus zilver voor Iko de Groot, zilver voor Djosh en Jim Berenschot en zilver voor Chanela Vochteloo en nog eens zilver voor Stefan Lippets in Harkstede, een prestatie op zich! Het is heel leuk om te zien hoe deze kinderen steeds meer bedreven worden in het spelletje tafeltennis. De creatieve, gevarieerde en consistente trainingen werpen toch zijn vruchten af. Dit zie je niet alleen terug in het resultaat maar ook in het enorme spelplezier bij de kinderen.

5x zilver dus, een unieke prestatie, dit ook omdat we dat niet hadden verwacht. En dit ook niet zo van te voren hebben afgesproken:) Goud lag bij sommigen dicht om de hoek, maar was toch net een stap te ver. Maar dit mocht de pret niet drukken. Op weg naar huis en nog steeds genieten de vijf trotse kinderen erg veel van hun wel verdiende prestatie. Voor de meeste toch hun eerste echte prijs.

Naast 5x zilver, nog vijf bijzondere momenten van die dag:
- Stefan was de wedstrijd helemaal vergeten, waardoor hij in recordtempo zich moest verkleden, dit was een goede warming-up voor hem blijkt nu achteraf. En zonder 'mohawk' ligt hij ook goed bij de meisjes…
- De jongste debutant Djosh wint gelijk een prijs.
- Glunderende gezichtjes in 'the walk of fame' toen de namen van de winnende kinderen werden opgenoemd.
- Naast blijdschap waren er ook enkele teleurstellingen. Maar door de positieve sfeer en begeleiding (Huub en Thomas) waren ze hier al weer gauw overheen.
- Dat Chanela als enigste afgevaardigde meisje namens TTVA, absoluut niet onder doet aan de jongens. De 2de prijs nam ze graag in ontvangst aan, en dit onder toeziend oog van haar zeer trotse broer.

Een dag om niet te vergeten dus.