28-04 NEDERLANDSE KAMPIOENSCHAPPEN DIT WEEKEND IN BERKEL

Zaterdag en zondag worden de Nederlandse kampioenschappen tafeltennis gespeeld in Berkel & Rodenrijs. Zaterdag komen de B spelers in actie en zondag de A - spelers.
Op zaterdag verschijnen namens onze vereniging Nico, Kevin, Jonathan bij de junioren en  Niek en David bij de kadetten achter de tafel. Kevin heeft voor onze club de meeste kans om ver te komen. Hij zou graag ook op zondag willen deelnemen. Dit betekent dat de laatste vier moeten worden gehaald.

Op zondag komen Thomas bij de junioren en Hien, Stellan en Merijn bij de kadetten achter de tafel. Stellan is de laatste drie jaar achtereen Nationaal kampioen geworden. Vorig jaar veroverden de broertjes Smid ook de titel in het dubbelspel. Dit jaar zal dit laatste niet gebeuren aangezien Stellan met Bas Hergelink een dubbelcombinatie vormt en Hien met Merijn. In het enkelspel is Stellan zijn dubbelpartner Bas de grote favoriet voor de titel. Merijn is zoals altijd onvoorspelbaar. De laatste tijd speelt hij erg goed, dus wie weet kan hij de kwartfinale bereiken. Thomas heeft een zware loting met o.a. Raijko Gommers, de nr. 1 geplaatste speler in de poule.