15-04 JONGENS 1 BEREIKEN FINALE IN ZINDEREND SLOTDUEL

Thomas, Kevin en Leon hebben tot aan de laatste wedstrijd in spanning gezeten. Nadat Nieuwegein op een verrassende maar niet onverdiende 3-6 voorsprong kwam leek de finale in eens ver weg. De 7-3 overwinning in het uitduel smolt als de sneeuw voor de zon weg. Aan Kevin de taak om het bevrijdende vierde punt op het scorebord neer te zetten. Gelukkig voor zijn teamgenoten had Kevin absoluut geen last van spanning, tenminste zo leek het. De jongste van het trio nam daarmee het team wederom op sleeptouw want hij deed het toch maar weer. Met 3-1 werd Remco Burgman verslagen. Daarvoor zorgde Leon voor twee nuttige zeges. Gelukkig voor Thomas, die een volledige off-day had, bleef zijn verlies zonder gevolgen. Volgende week is het eerste uit duel tegen de andere finalist, Shot ' 65 uit Zwijndrecht. Op 5 mei is dan de tweede wedstrijd in Appelscha om 15.00 uur. Het beloofd een heksenketel te worden in Zwijndrecht dus we willen zoveel mogelijk ouders en leden optrommelen om mee te gaan om onze jongens te steunen.