TTVA6 MAAKT PROGRESSIE

Rebecca, Sanne en Jim speelden allen een zeer goede wedstrijd tegen Tornado '65 in Valthe. Met een gelijk stand (5-5) is dit de beste score tot nu toe. Jim was erg blij met z'n 3 overwinningen. Rebecca speelde steeds beter maar kon net niet 2 overwinningen naar zich toe te trekken. Ze groeide naarmate de wedstrijden zich vorderden. Zowel Jim als Rebecca hadden soms een beetje last van de zenuwen (en speelden wat ingehouden), maar leerde gedurende de wedstrijden daar beter mee om te gaan waardoor hun mooie topspins goed tot hun recht kwamen. Met name bij Rebecca resulteerde dit in een paar hele mooie rallies. Gelukkig had Sanne daar wat minder last van en was het een genot om haar te zien spelen, elke wedstrijd ging zij er vol en blijmoedig tegenaan.

Zaterdag 28 april spelen Sander, Rebecca en Stefan uit tegen TIOS '66 in Balinge, tevens de laatste wedstrijd. Wij wensen hun alvast veel succes! Tot nu toe was het een zware competitie, en speelden de tegenstanders vaak net wat langer of waren te laag ingedeeld. Al met al veel rede om trots te zijn op dit zesde en jongste team!