JEUGDSPONSORACTIE 2012 WEDEROM EEN SUCCES!

De Jeugdsponsoractie 2012 van de Poiesz is wederom een groot succes geworden voor onze vereniging! Een aantal enthousiaste leden van onze jeugd mochten de cheque twv 803,- euro in Leeuwarden 'Poieszevent' in ontvangst nemen. Een hele leuke slotavond met veel spectakel en bekende artiesten! Ondanks dat sommige de dag erna weer vroeg uit de veren moesten voor de competitie vonden zij allen het meer dan waard.

Onze dank is groot aan een ieder die deelgenomen heeft aan deze actie! En niet te vergeten alle mensen die hun koelkast en voorraadkast nog vol hebben staan van de vele extra boodschappen ter ondersteuning van onze club. Het aantal muntjes hebben wederom grote hoogten bereikt, geen record maar wel weer een stabiele opbrengst van ruim 800,- euro. Ook met dank aan de heer E. Huisman (bedrijfsleider van de Poiesz Appelscha), hij heeft ons glimlachend verzekerd dat er vele balletjes van gekocht kunnen worden en heeft erg genoten van de jeugdige spelers in de winkel.

Foto van links naar rechts: Rebecca, Melanie, Martin, Jim, Merijn en Djosh, Nathan en Stefan.

Meer informatie op de Poiesz actie kun je vinden is in onze nieuwe verenigingsblad nummer 19 (april 2012).