24-03 TTVA 3 VERLIEST IN DEVENTER

Het derde team van TTVA heeft een gevoelige nederlaag opgelopen tegen het eerste team van Wijk 16. In Deventer werd met 6-4 verloren.
De Deventenaren speelden een klasse beter dan 2 maanden geleden, toen TTVA de thuiswedstrijd nog met 9-1 won.
Nico Gorter was wederom de beste speler van het team maar raakte wel zijn 100% score kwijt tegen Jeffrey Bouwhuis; Nico moest de eerste keer deze competitie (met 11-9 in 5 games) capituleren.
David en Niek wonnen beide 1 partij; Nico en David verloren helaas het dubbel in 5 games.
De strijd om de eerste plaats in deze poule (TT Zwolle staat nu 5 punten voor) is nog niet helemaal gestreden (beide teams ontmoeten mekaar over 2 weken in Zwolle), maar door deze nederlaag is dat wel een stuk lastiger geworden.

Was er vandaag dan helemaal geen positief nieuws te melden?
Jawel hoor, 2 dingen sprongen eruit.
In de eerste plaats het fantastisch op elkaar ingespeelde team van ouders die de jeugd naar Deventer vervoerde (Richard brengt David naar Appelscha; Andrea neemt het stokje over en rijdt David en Nico naar Balkbrugge; hier wachtte de vader van Niek die de jongens verder vervoerde naar Deventer; en uiteraard ook weer terug).
In de tweede plaats is er in Appelscha een prima kuuroord (in de Nijesteegde) waar je van je migraine kunt genezen; Richard had bij aankomst in Appelscha te veel last van migraine en verbleef enkele uren in een donkere ruimte in dit kuuroord; in het begin van de middag was hij al weer hersteld en heeft nog heerlijk enkele uren in het bos gelopen.