23-03 NOG TWEE WEDSTRIJDEN EERSTE JEUGDTEAM

Nog twee wedstrijden speelt ons eerste jeugdteam en dan weten we wie de tegenstander zal zijn in de halve finale van de play-off ronde die dan volgt. Met een voorsprong van meer dan 10 punten kunnen Leon, Thomas en Kevin zaterdag al definitief de eerste plaats veilig stellen. Tegen Scylla uit Leiden moet dit dan gebeuren. Maar zoals wel vaker, resultaten in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst. Wanneer over twee weken onze jongens zullen aantreden betekent dit weer opnieuw beginnen. Met de juiste mentale instelling gaan zijn voor de finale voor de Nationale titel clubteams die dan op het spel staat in de eerste halve finale. Wie de tegenstander wordt is pas duidelijk na afloop van de competitie. De nrs. 2,3,4 staan nog heel dichtbij elkaar.