22/03 NAAR WK TEAMS DUITSLAND

De tafeltennisvereniging Appelscha heeft in korte tijd weer een heel leuk evenement geregeld voor haar leden. In een paar dagen tijd bleek dat er veel interesse is om een dagje te gaan kijken tijdens de wereldkampioenschappen tafeltennis. Die starten aanstaande zondag en duren de gehele week. De laatste twee dagen zijn nu al uitverkocht in de Westfalenhalle te Dortmund waar dan 10.000 toeschouwers aanwezig zullen zijn. Het thuispubliek hoopt uiteraard op een treffen tussen Duitsland (met Timo Boll) en China. Met twee gehuurde busjes zullen 18 liefhebbers aanwezig zijn aanstaande zondag. Tijdens de eerste dag komen zowel Nederland (bij de heren en de dames) als Duitsland achter de tafel. Het beloofd weer een mooi spektakel te worden in Dortmund. De foto die te zien is op deze site was er eentje die genomen werd in Rotterdam tijdens het WK individueel van 2011. Ook toen was er een grote delegatie vanuit Appelscha zoals te zien is.