19/03 STAND VAN ZAKEN HALVERWEGE COMPETITIE

De meeste teams zijn nu halverwege de competitie. Tijd om even de stand van zaken door te nemen.
Het eerste jeugdteam staat fier aan kop van de ranglijst van de kampioenspoule. Nog twee wedstrijden en dan zullen de play-off wedstrijden beginnen voor Leon, Kevin en Thomas om de strijd om de Nationale titel voor clubteams. Wie de tegenstander zal worden is nog niet zeker. Dit kan wel eens Nieuwegein worden. De verwachting is dat Avanti en Shot uit Zwijndrecht, de nrs. 2 en 3  de andere play-off kandidaten gaan worden.

Het tweede jeugdteam behaald in de Landelijk A wisselende resultaten. Thuis spelen levert nog het meeste resultaat op.  Jonathan, Hien en Merijn zullen zeker nog proberen een plaatsje te stijgen op de ranglijst.

Team drie debuterend en uitkomend in de Landelijke C klasse staat bovenaan met slechts 1 punt voorsprong op TT Zwolle. De onderlinge confrontatie kan wel eens beslissend zijn. Nico Gorter staat nog steeds op 100%.

Ook het vierde team staat bovenaan in de eerste klasse regionaal met 34 punten uit vijf duels. Nummer twee is GTTC met 30 punten, gevolgd door Drachten 1 met 28 punten.

Het vijfde team  met Lucas, Jellie, Edwin en Julia beleven een spannende competitie in de derde klasse. Ze staan op de tweede plaats met 23 punten, slechts een punt achterstand op Drachten 2.

Tenslotte het nieuwe zesde team met Jim, Stefan, Sander, Sanne en Rebecca dat in de zesde klasse is ingedeeld. Het is een genot om de jongens en meisjes te zien spelen. Met volle overgave worden de wedstrijden gespeeld onder toeziend oog van bijna alle ouders die wekelijks de kinderen komen aanmoedigen.

Het eerste seniorenteam met Bob, Andries en Thomas draaien een prima competitie. Drie overwinningen, een gelijkspel en een nederlaag tegen de gedoodverfde kampioen voor de titel in de Noordelijke eerste divisie.