06/03 4E COMPETITIE RONDE AS. WEEKEND IN APPELSCHA

Zaterdag 10 maart staan er wel veel thuiswedstrijden op het programma.
Alle zes jeugdteams spelen dan hun thuiswedstrijden in de gezellige sportzaal van Aekinga.
Het eerste jeugdteam dat al een straatlengte voorligt krijgt Nieuwegein op bezoek dat ook een van de kandidaten is om de play-offs te halen. De tegenstanders zijn er dus op gebrand zoveel mogelijk punten mee te nemen.
Het tweede jeugdteam speelt tegen Stede broec 1 en wil zich revancheren voor het verlies van de vorige speelronde.
Team 3 dat bovenaan staat in de landelijk C competitie ontvangt Blauw - wit 1 uit Almelo. Een goede uitslag is zeker mogelijk.
Het vierde team dat samen met Drachten 1 bovenaan staat in de eerste klasse ontvangt Drachten, een echte topper dus voor Martijn, Jesse en Daan.
Het vijfde team dat in de derde klasse aan kop staat moet proberen dit vast te houden tegen Drachten 2.
Team zes gaat met Jim, Stefan en Sander de strijd aaan tegen Tornado uit Valthe.
Het eerste senioren team dat uitkomt in de Noordelijke eerste divisie mag het tegen Midstars uit Middelstum proberen. Thomas, Andries en Bob staan momenteel tweede, een paar punten voor op Midstars.
De ochtendwedstrijden (teams 4,5 en zes) beginnen om 10.00 uur.
De middagwedstrijden (teams 1, 2 en 3 en senioren 1) gaan van start om 15.00 uur. Iedereen is van harte welkom.