20-02 DE TOPPERS VAN HET ZESDE TEAM

Afgelopen zaterdag ( 18 februari) mocht het 6de jeugdteam het opnemen tegen De Treffers '70 uit Klazienaveen.
Het team- bestaande uit Jim (10 jr.), Sanne (11 jr.) en Sander (11 jr.) - mocht thuis spelen. Iedereen was ruim op tijd en had er zin in. De schrik sloeg onze teamleden eerst wel even om het hart toen zij kennis maakten met de tegenstanders. De drie jongens uit Klazienaveen waren in de leeftijd van 12 tot 15 jaar en allemaal tenminste één kop groter dan onze spelers. Gelukkig waren het stuk voor stuk aardige jongens en er werden dan ook sportieve wedstrijden gespeeld. Helaas konden wij Klazienaveen niet verslaan. Jim, Sander en Sanne waren erg gedreven en hebben door hun inzet nog drie punten in de wacht kunnen slepen. Het belangrijkste is dat  er met plezier gespeeld is en op 10 maart zullen Jim, Stefan en Sander het opnemen tegen het team uit Valthe.