15/02 VERSLAG ZESDE JEUGDTEAM

Het eerste wat Jim zij bij aankomst, 'hey ik ken deze gymzaal'. Het was kennelijk nog niet tot hem doorgedrongen dat we een thuiswedstrijd hadden.
Dit vonden beide heren (Stefan en Jim) en Rebecca eigenlijk wel heel erg prettig, het voelde vertrouwd aan. Dit resulteerde voor een ieder in tenminste één mooie overwinning. Voor de rest bleek Tios '66 toch te sterk. We zatten er zo nu en dan dichtbij maar konden het helaas niet vertalen naar meerdere overwinningen. Gelukkig was er groei t.o.v. vorige wedstrijd in Emmen met 3 punten wat het zelfvertrouwen goed deed. De laatste match was tussen Rebecca en Sabina en was gelijk ook de spannendste. Rebecca besliste deze in de 5de set. Toch was er nog een extra overwinning, welke ik niet overmeld wil laten. Ondanks het mooie en verleidelijke schaatsweer verkozen deze 3 toch liever voor het kleine balletje. Echte doorzetters, dus.