07-02 JEUGD TTVA 1 ONTMOET AVANTI 1 AS. ZATERDAG.

Het wordt komende zaterdag een spektakel van jewelste aan de Aekinga. Om 10.00 uur begint het al met de teams 4 en 6 die het op gaan nemen tegen respectievelijk Vries 1 en TIOS '66 1. Het vijfde team is vrij. Om 15.00 uur beginnen de landelijke teams plus het seniorenteam aan hun wedstrijden aan de Aekinga.
Het eerste jeugdteam krijgt mede favoriet voor de Nederlandse titel voor clubteams Avanti uit Hazerswoude op bezoek. Afgelopen zondag zorgde eerste teamspeler Thomas Kuijer voor een surprise door zich te kwalificeren bij de laatste 12 spelers tijdens de halve finales in Zwolle van de Nationale Jeugdmeerkampen. Een hele knappe prestatie. Het wordt hopenlijk een geweldige strijd voor Leon, Thomas en Kevin in onze eigen sportzaal.
Het tweede jeugdteam is na het 7-3 verlies in Leiden tegen Scylla 2 op zoek naar eerherstel. Dat moet dan gebeuren tegen Stedebroec 1.
Het derde jeugdteam dat debuteert in de landelijk C klasse ontvangt mede koploper TT Zwolle 1. De teams staan met 16 punten nu al ruim boven aan in deze klasse. Coach Dijkhoff heeft zijn team op scherp staan met Nico Gorter nog op een 100% score.
Het eerste seniorenteam treedt aan tegen Ready uit Leeuwarden.
Op de foto eerste team speler Thomas Kuijer.