06-02 VERSLAG VAN HET NIEUWE ZESDE JEUGDTEAM

Zaterdagmidag 4 februari zijn Rebecca, Jim en Stefan met een viertal ouders afgereisd naar Emmen. We speelden daar onze eerste wedstrijd tegen TTV Emmen 7. Het was voor zowel de spelers als de ouders een spannende wedstrijd omdat we nog niet zoveel wedstrijdervaring hebben. We werden vriendelijk ontvangen en we begonnen om 13.00 uur. Wat ons direct opviel was dat onze spelers tegen grote kinderen moesten spelen die duidelijk meer ervaring hadden. We hoorden van een begeleider van Emmen dat hun spelers inmiddels twee jaar tafeltennissen en te licht zijn ingedeeld. Van de 37 games heeft he zesde team er zeven gewonnen. Jim won drie games, Stefan won 1 game en Jim en Stefan wonnen twee games in het dubbelspel. De eindstand werd 10-0 voor Emmen maar Rebecca, Jim en Stefan hebben gestreden voor wat ze waard waren. Spelers en ouders hebben genoten van een leuke en sportieve middag.

Ouders van Stefan.