05-02 VERSLAG VIERDE JEUGDTEAM

Zaterdag 4 februari was de datum van onze eerste competitiewedstrijd van het seizoen. We speelden tegen GTTC 2 uit Groningen.  Martijn had helaas een paar dagen voor de wedstrijd griep gekregen en was nog niet helemaal hersteld hiervan, maar hij speelde toch mee. De eerste wedstrijd werd gespeeld door Jesse Klein die deze met een mooie 3-0 uitslag in zijn voordeel wist te beslissen. Als tweede was Daan Lut aan de beurt die helaas zijn wedstrijd verloor. De laatste wedstrijd voor het dubbel werd gespeeld door Martijn die het punt binnenhaalde met een mooie 3-0.  Daan en Jesse dubbelden en verloren net aan met 3-2.  Jesse verloor hierna zijn wedstrijd met 3-1 en Martijn verloor ook in een spannende wedstrijd met 3-2 in de vijfde. Daarna verloor Daan met 3-0. De tussenstand was hiermee op 5-2 voor GTTC gekomen. Martijn speelde zijn laatste wedstrijd overtuigend en won met 3-0. De laatste twee wedstrijden van de dag van Daan en Jesse waren enorm spannend maar we wisten de overwinning in beide wedstrijden met 3-2 te behalen. De punten werden vandaag dus eerlijk verdeeld onder de clubs. Eindstand 5-5.
Martijn Vochteloo