TTVA 3 WINT MET 7-3 IN HATTEM

TTVA3 heeft ook haar 2e wedstrijd in het landelijk C winnend afgesloten.
In Hattem werd het eerste team van Smash '70, in een wedstrijd die maar liefst 4,5 uur duurde, met 7-3 verslagen.
De partij duurde zo lang omdat twee spelers van Hattem (Lisette van Es, meisjes A-kadet, en Robin de Weert) verdedigend zijn ingesteld; beiden spelen met lange noppen op de backhand.
Nico Gorter, David Dijkhoff en (de jarige) Niek Starke kregen dan ook niks cadeau van de Hattemers en moesten in al hun partijen vol aan de bak.
Nico Gorter won wederom zijn 3 partijen al spande het er wel om in zijn partij tegen Lars Hugo de Ruiter; Nico kwam met 2-0 in games achter maar herstelde zich goed door de partij alsnog in 5 games winnend af te sluiten.
David Dijkhoff speelde zijn mooiste partij tegen verdediger Robin de Weert; in een lange partij trok David in 5 games de overwinning naar zich toe. David won knap van Lisette van Es maar moest zijn meerdere erkennen in Lars Hugo de Ruiter (3-1).
Niek Starke won wel knap in een lange partij (5 games) van Lars Hugo de Ruiter.
Niek had het moeilijk tegen Lisette van Es maar won wel verdiend met 3-1 in games. Tegen verdediger De Weert moest Niek, wederom na een mooie partij, capituleren in 5 games.
Het was jammer dat Nico en Niek bij een stand van 10-6 voor in de 5 game het dubbel nog aan zich voorbij lieten gaan.
Volgende week speelt het team de "kraker" tegen medekoploper Tafeltennis Zwolle.