10/01POIESZ ACTIE GAAT BINNENKORT VAN START

In de week van 6 februari start de jeugdsponsoractie van onze Poiesz supermarkt weer. Dit betekent dus weer alle buren, familie en verdere kennissen stimuleren om de sponsormunten zoveel mogelijk te deponeren in onze koker. Voor de mensen buiten Appelscha een extra reden om in Appelscha boodschappen te doen als je kind traint of een wedstrijd speelt op zaterdag. De voorgaande jaren heeft deze actie gemiddeld ruim € 800,00 per jaar opgeleverd. Een bedrag dat meer dan welkom is voor onze kleine vereniging.

In de week van 27 februari staan wij als tafeltennisvereniging extra in de schijnwerpers in de supermarkt. We hebben deze week een tafel tot onze beschikking en mogen hierop promotiemateriaal neerzetten. Ook is het de bedoeling om in deze week een ludieke actie te doen in of buiten de Poiesz. De actie moet te maken hebben met onze club. Er doen zes clubs mee, degene met de meest ludieke actie wordt beloond met 1000 extra munten. Een uitdaging voor alle leden, ouders en sponsoren om mee te denken voor deze bijzondere actie. Ik zie dan ook graag jullie ideeen tegemoet. pieterrita@hotmail.com.
Daarnaast is er tijdens de sponsoractie iedere week een taartenbattle.
Dit houdt in dat ieder lid tijdens de training een aantal taart folders krijgt. Met deze folder kun je met 50% korting de taart/gebak van de week kopen. Wel moet deze taart online besteld worden met de vermelding van de club die je sponsort (uiteraard onze club). De club met de meest afgenomen taarten in deze weken krijgt maar liefst 5000 extra munten. Dus ... werk je ... of werkt een van je ouders in een groot bedrijf, is hij/zij bijv. in deze week jarig en wil trakteren op zijn werk ... is dit een kans !

Waarom moeilijk doen als het samen kan ?

Rita Boonstra
voorzitster TTV Appelscha