11/12 JULIA NAAR HALVE FINALES JEUGDMEERKAMPEN

Alleen Julia is (naast Stellan) overgebleven na de kwart finale ronde in Almere. Julia wist met een tweede plaats bij de meisjes welpen de volgende te bereiken. De 8-jarige wist drie wedstrijden te winnen en er eentje te verliezen. Goed gedaan Julia.
Bij de kadetten jongens werd Merijn uitgeschakeld. Hoewel beslist niet slecht spelend werd hij vierde. Zijn drie overwinningen, waaronder eentje tegen Tim Nijdam, waren niet genoeg. De twee nipte nederlagen waren fataal. Merijn werd vierde in de poule. Kevin bereikte bij de jongens junioren de derde plaats. Hij speelde spannende wedstrijden. De derde plaats in de poule betekende voor hem dat er nog een beslissingsduel moest worden gespeeld. Na 2-0 voor ging bij Kevin het lichtje langzaam uit. Hij verloor uiteindelijk met 3-2. Jonathan wist twee partijen te winnen maar dat was ook niet voldoende voor het bereiken van de halve finale.
In februari zijn er dus nog twee spelers van de ttv Appelscha in de strijd, Julia Cao en Stellan Smid.