3/12 LAATSTE RESULTATEN COMPETITIERONDE

Het eerste senioren team behaalde slechts vier punten in de uitwedstrijd tegen De Treffers. Alleen Andries Cats haalde zijn normale niveau met twee overwinningen.

Het eerste jeugdteam heeft in de laatste ronde Taverzo 2 uit Zoetermeer flink uitgehaald. Het werd 9-1 voor Thomas, Kevin en Leon. Thomas heeft alle gespeelde competitiewedstrijden (27) gewonnen, heel erg knap. En nu op naar de kampioenspoule jongens, waar opnieuw een gooi wordt gedaan naar de nationale titel voor clubteams.

Team 2 speelde in Etten-Leur en verloor met 6-4. Zondag werd opnieuw gespeeld tegen Tanaka. Het werd wederom 4-6. Hiermee heeft het team de laatste plaats verlaten op de ranglijst.

Het derde team speelde 5-5 gelijk tegen Emmen 4. Nico Gorter verliest op de valreep zijn 100% score. Wat het meest opviel was echter het agressieve gedrag van een Emmen speler tegen de begeleider. Dat mag niet. Nogmaals wil ik iedereen binnen onze vereniging wijzen op de gedragscode.

TTVA vier ging met 2-8 de boot in tegen Reflex 1 uit Scheemda. Martijn en Daan winnen een partij.

Het vijfde jeugdteam verlies met 10-0 van Emmen 5.

En alvast voor de toekomst, volgend seizoen komt er een zesde jeugdteam.