30/11 LAATSTE COMPETITIE RONDE VOOR SENIOREN EN JEUGDTEAMS DIT WEEKEND

Vrijdag avond om 20.15 uur speelt het eerste seniorenteam de uitwedstrijd tegen Argus 4. Er staat beslist nog wat op het spel. Een 9-1 overwinning is genoeg voor het kampioenschap. Kunnen de jongens de druk aan. Dan volgt de week erop het promotieduel tegen kampioen uit de andere poule Argus 3. Concurrent De Treffers ligt nadrukkelijk op de loer met slechts een achterstand van 2 punten.

Zaterdag reist het eerste jeugd kampioensteam af naar Zoetermeer voor de tweede krachtmeting binnen 7 dagen tegen Taverzo. Het zou getuigen van mentale kracht als ook het tweede duel een ruime overwinning oplevert.

Het tweede jeugdteam heeft een druk tafeltennisprogramma voor de boeg in het weekend.  Eerst volgt op zaterdag het uitduel tegen Tanaka uit Etten-Leur. Om 11.00 uur op zondag is alweer het tweede duel tegen Tanaka op Aekinga. Het betreft een uitgesteld duel van vorige week. Wie weet kunnen de jongens de laatste plaats nog verlaten op de ranglijst.

Het derde, vierde en vijfde team hebben nog een laatste thuisduel voor de boeg tegen respectievelijk Emmen 2, Reflex Scheemda 1 en Emmen 5. Deze wedstrijden beginnen om 10.00 uur.