25/11 TTV APPESCHA OPNIEUW DEELNEMER AAN POIESZ SPONSORACTIE

Onze tafeltennisvereniging doet in 2012 weer mee met de jeugdsponsoractie van supermarkt Poiesz. De actie loopt van 6 februari 2012 tot en met 31 maart 2012. Bij meer dan 80 sponsorproducten ontvangt de klant een aantal sponsormunten. Bovendien ontvangt de klant bij iedere € 15,00 aan boodschappen 1 gratis jeugdsponsormunt.
De laatste jaren doet onze club ieder jaar mee en dit levert weer altijd een mooi bedrag op voor onze club. Tijdens het sponsor jeugdgala van 13 april wordt de uitslag bekend gemaatk en horen we de opbrengst. De laatst jaren zitten we rond de € 850,00. Het is daarom nu al goed om zoveel mogelijk leden, supporters, fans, ouders te bewegen om de jeugdsponsormunten te verzamelen voor onze club. Want hoe meer munten in de koker, des te hoger het sponsorbedrag wordt voor de club. Vorig jaar worden Janine, Lisa en Rebecca 1 dag bijzonder actief in het filiaal van de Poiesz te Appelscha. Ook nu hopen we weer dat kinderen zich aanmelden om 1 dagdeel mee te helpen.