23/11 JONGENS TEAMS 1 EN 3 ZATERDAG A.S. KAMPIOEN

Het eerste jeugdteam met Thomas, Leon en Kevin gaat komende zaterdag het kampioenschap hoogstwaarschijnlijk binnenhalen. Met een voorsprong van 16 punten op de nummer twee Taverzo uit Zoetermeer kan het natuurlijk niet meer mis gaan. Het is alweer het tweede kampioenschap op rij in de Landelijk A klasse. Taverzo is toevallig ook de tegenstander as. zaterdag.

In jongens team 2 zal Herman van Ommen afscheid gaan nemen van het team in Appelscha a.s. zaterdag in het duel tegen Tanaka uit Etten-Leur. Herman wil dat uiteraard in stijl doen met zijn dodelijke noppen.

Het derde jongensteam met Nico, Niek en David staan maar liefst 18 punten voor op nummer 2 Assen 2. Dus ook zij gaan de titel binnenhalen. Dit gebeurd tegen het vierde team van Appelscha met Daan, Jesse en Martijn. Het derde jeugdteam promoveert dan naar landelijk C. Een mooie prestatie van het nog jonge team.

De wedstrijden van de kampioensteams staan allemaal op het programma om 15.00 uur. De zaal is open vanaf 13.30 uur.

We hopen dat alle ouders en andere belangstellende bij de huldiging aanwezig zullen zijn tijdens de wedstrijd.