05/11 TTVA 3 SPEELT GELIJK TEGEN ASSEN 2

Het derde team van TTVA heeft in een spannende wedstrijd, die bijna 4,5 uur duurde, gelijk gespeeld tegen Assen 2.
Na 6 royale overwinningen in de eerder gespeelde wedstrijden was dit toch wel "een koude douche" voor het derde team, dat de uitwedstrijd in Assen nog met 10-0 won.
Ditmaal stonden de jongens uit Assen een klasse beter te spelen dan een paar weken geleden en dat ondervonden met name David Dijkhoff en Niek Starke.
David viel in al zijn partijen aan met zijn forehandtopspin (en een enkele backhandtopspinbal) maar trok steeds in 5 games aan het kortste eind dankzij zijn goed blokkende (en schuivende) tegenstanders.
Ook Niek had het moeilijk vandaag; hij verloor in 3 games van Bart van der Veen, won knap in 5 games van Sander Heydenrijk en verloor vervolgens in 4 games van Joël Hussels.
Alleen Nico Gorter deed wat hij tot nu toe in al zijn partijen heeft gedaan: winnen! Ook vandaag bleek "noppen-Nico"weer een maatje te groot voor zijn tegenstanders.
Over 2 weken speelt TTVA3 thuis tegen Actief uit Eelde.