22/10 ALLEEN LANDELIJKE TEAMS IN ACTIE

Komend weekend spelen alleen de landelijke teams hun competitiewedstrijden. Vanmiddag staan de returns op het programma van de eerste ronde. Het eerste jeugdteam dat inmiddels op de ranglijst een mooie voorsprong heeft genomen op de concurrentie speelt in Appelscha tegen Bit.nl. De laatste twee wedstrijden werden de maximale scores van 10-0 neergezet. De uitwedstrijd tegen Bit.nl uit Ede werd met 8-2 gewonnen. Thomas, Leon en Kevin zullen weer voor een maximaal resultaat gaan.

Het tweede jeugdteam staat onderaan de ranglijst. Het team speelt thuis tegen Hilversum 1. De eerste wedstrijd werd met 7-3 verloren. Herman van Ommen won toen drie wedstrijden. Merijn, Herman en Jonathan gaan voor een beter resultaat vanmiddag. Hien Ngyuen blijft aan de kant vandaag. De wedstrijden beginnen om 15.00 uur in sportzaal Aekinga, op het terrein van de Zeuvenakkers te Appelscha. Iedereen is van harte welkom om de teams aan te moedigen.