23/09 TWEEDE RONDE COMPETITIE TEAMS

Zaterdag spelen alle vijf teams een thuiswedstrijd op Aekinga. In de minicompetitie gaat Rebecca met Sanne naar Klazienaveen toe om daar het spits af te bijten, een hele belevenis.

Het eerste jeugdteam komt in de landelijk A klasse met invaller Merijn uit tegen Scylla 2. Na de eerste uitzege gaan de jongens opnieuw proberen een goed resultaat neer te zetten.

Het tweede jeugdteam gaat in dezelfde samenstelling het opnemen tegen SKF 1 uit Venendaal.

Team 3 krijgt Reflex (S) 1 op bezoek dat vorige week nog team 4 versloeg met duidelijke cijfers.

Het vierde team uitkomende in dezelfde noordelijke divisie moet tegen de jongens van Actief 1 uit Eelde.

Tenslotte gaat team vijf het opnemen tegen Drachten 3. De teams 3 t/m 5 spelen beginnen om 10.00 uur met de wedstrijden. Ouders zijn van harte welkom om hun kinderen aan te moedigen. De zaal is open om 09.15 uur.

De landelijke jeugd speelt morgen zoals altijd om 15.00 uur hun thuiswedstrijden in Appelscha op vertrouwde bodem op het terrein v.d. Zeuvenakkers.