13/06 STELLAN NAAR DERDE PLAATS IN HASSELT (BEL).

Tijdens het int. toernooi van Hasselt wist Stellan in het individuele toernooi de derde plaats te behalen. Op zaterdag wist hij zijn drie wedstrijden relatief eenvoudig te winnen. In de namiddag op zondag was het vervolg. In de eerste ronde werd het een benauwde zege met 3-1  tegen Maximillian Rodriques uit Frankrijk. De tweede ronde werd het opnieuw een 3-1 (11-8, 8-11, 11-6, 12-10). In de kwart finale trof Stellan een Fransprekende Belg Valentin Piereaut. Hij won met 3-0.
In de halve finale was Paul Balestra uit St Frejus (Fr.) zijn tegenstander.
Stellan won de eerste twee games en stond in de derde game nog een match-point voor maar deze werd niet benut. De game ging vervolgens met 12-10 verloren. Ook de vierde game ging met 11-8 naar de Fransman. In de vijfde game kreeg Stellan in de beginfase de ene rand en kantbal naar de andere te verduren. Hij kwam vanuit 7-1 nog wel terug tot 8-7 maar miste een eigen opslag en de partij. De Fransman won vervolgens eenvoudig het toernooi door van de nr. 4 uit Zweden met 3-1 te winnen. De teleurstelling werd in de avonduren tijdens de drukbezochte disco in Hasselt weggedanst met de Limburgse vrienden.