6/6 MERIJN HAALT PODIUM MET PLAATS DRIE BIJ PUPILLEN, STELLAN OP VIJF BIJ KADETTEN

Merijn heeft een prachtige derde plaats weten te bemachtigen in Panningen. De eerste twee wedstrijden op zondag leverden Merijn de 7e en 8e overwinning op. Daarna moest hij nog tegen Edwin ten Hoope die hij met 3-1 verloor, zijn eerste nederlaag. Tegen Eric Agamyan in de negende partij was de nederlaag van 3-0 min of meer ingecalculeerd, hij staat op eenzame hoogte. Zijn laatste partij tegen Lucuas Vermeer wist Merijn met pijn en moeite met  3 - 1 te winnen na twee match-points tegen in game vier. Zo eindigde hij op een hele mooie derde plaats. Na zijn finaleplaats tijdens het  A-ranglijst toernooi van Berkel en Rodenrijs in 2010 zijn beste prestatie ooit. Opvallend was dat Merijn vijf vijfsetters speelde en ze alle vijf won. Hij speelde in totaal 48 games (28-20).
Stellan deed als pupil voor het eerst mee bij de kadetten. Hij wist op zondag te winnen van Job v.d. Wiel, Sjoerd Vaders en Koen van Allebeek. Verliespartijen waren er tegen Wilfred Schipper (3-1) en Laurens van Raadshoven (3-1). Stellan eindigde met een score van 7-4 op plaats vijf, Bas Hergelink wist bij de kadetten te winnen.