18/04 SPONSORACTIE POIESZ LEVERT € 811,00 OP.

De jaarlijkse supermarktactie van de Poiesz heeft maar liefst € 811,00 opgebracht, weer een geweldig mooi resultaat voor de vereniging. Iedereen die aan de actie heeft meegedaan in welke vorm dan ook, hartelijk dank daarvoor. Met name ook de mensen uit Appelscha die zich op de een of andere manier betrokken voelen bij de club. Gelukkig zijn er een heleboel bewoners in Appelscha en omgeving die onze vereniging een hart onder de riem steken. Wij houden de bevolking middels wekelijkse bijdrages in de diverse kranten altijd op de hoogte over het wel en wee van de club. Dit heeft ondermeer bijgedragen tot het uitstekende resultaat. Op de foto onze meiden Rebecca, Janine en Lisa die een dag goed werk hebben verricht tijdens een dagje meehelpen in de supermarkt.