21/3 OPNIEUW STELLAN WINNAAR A RANGLIJST TOERNOOI WEERT

Stellan heeft ook het 2e A ranglijst toernooi van dit seizoen gewonnen bij de pupillen. In de finale tegen opnieuw Eric Agamyan zag het er naar uit dat Eric er met de winst vandoor zou gaan. In de vierde game en 2-1 achter naam Stellan bij een 5-1 achterstand een time-out. Het rime van Eric stokte en Stellan knokte zich alsnog naar een vijfde game. Ook in deze game name Eric telkens een kleine voorsprong. Op 6-8 achter kwam Stellan met vijf punten op rij weer langszij.  Opnieuw een geweldig mooi resultaat voor de tafeltennisvereniging Appelscha en voor Stellan in het bijzonder.
Zijn tweelingbroertje Merijn werd ditmaal vierde in de eindrangschikking. Een prima prestatie van Merijn die voor het eerst gecoacht werd door trainer Thomas Groenevelt, een combinatie die goed lijkt te werken voor Merijn. Hij verloor o.a. in de derde ronde met 3-2 van de latere winnaar bij de welpen Roel Bogie.
Kevin Baron deed namens de Appelschasters mee in de categorie kadetten. Na een mooie eerste ronde met winst op Ronnie Struik volgde een prima partij tegen Sjoerd Vaders die Kevin met 3-2 verloor. Vervolgens verloor Kevin van Thomas van Kuivenhoven met 3-1. Daarna ging het licht uit. Kevin werd uiteindelijk 20 ste.
Thomas Kuyer, nog maar net in het bezit van een A licentie, verloor zijn eerste partij tegen Rens Mecking met 3-2. Daarna volgden nog een paar wedstrijden tegen o.a. Tim de Graaf en Joost van Santen die hij verloor. Thomas eindigde op een 23 ste plaats.