13/3 JONGENS 1 OPNIEUW FANTASTISCH IN HAZERSWOUDE

Het eerst jeudteam heeft weer een geweldige teamprestatie neergezet. De jongens van Avanti gingen dit keer in eigen zaal (volgens het clubblad) voor een 6-4 overwinning om zodoende uitzicht te houden om de fel begeerde vierde plaats.
In werkelijkheid stond er aan het einde van de wedstrijd een 9-1 score op het bord maar dan wel voor de Appelschasters. Thomas Kuyer was opnieuw sterk met drie overwinningen met respectievelijk 3-0, 3-1 en 3-2

Ook in het dubbelspel werd er een zeer sterke partij afgeleverd door het duo Kuyer/Smid. Stellan won ook zijn drie partijen, alle drie  ook nu weer in de beslissende vijfde game. Telkenmale wist hij op 8-8 door te drukken en de beslissing te forceren. Leon speelde bij vlagen ijzersterk, vooral de 3-0 overwinning tegen Lennart van der Have in zijn openingsduel was er eentje om in te lijsten. Op 9-0 zorgde Vincent Swart voor het enige punt door Leon in de vijfde game te verslaan in een mooi duel. Het team heeft zich hierdoor nog vaster genesteld op de tweede plaats. Volgende week kan het team zich definitief plaatsen voor de play-Offs wanneer er thuis om 15.00 uur tegen Steeds Hoger TSB wordt gespeeld.