03/03 TABLESTARS IN SMILDE

Hoewel de kennismakingslessen in Smilde tijdens de reguliere gymuren achter de rug is blijkt er wel degelijk veel interesse te zijn in tafeltennis. Leon en Huub zijn wekelijks met enthousiasme bezig om kinderen te laten zien dat tafeltennis een prachtige sport is. Al een week of vier zijn er tussen de 25-30 kinderen aanwezig in de gymzaal aan de Emmastraat in Smilde. De vereniging hoopt dat er een leuke groep overblijft zodat er vanaf juli een dependance kan worden geopend in Smilde. Op deze manier probeert de tafeltennisvereniging Appelscha de kinderen uit de regio Smilde te enthousiasmeren om ook lid van de vereniging te worden. De drempel wordt op die manier in iedergeval enorm verlaagd want de kinderen hoeven niet meteen door hun ouders naar Appelscha worden gebracht. Ze kunnen nu dichtbij huis toch leren tafeltennissen. Het is de bedoeling dat er in iedergeval 1 training per week wordt gegeven in Smilde. De kinderen die meer willen kunnen altijd aan een 2e of 3e training in Appelscha meedoen.