03/03 COMPETITIE BIJNA HALVERWEGE

Komend weekend staat de vierde ronde op het programma voor de teams van de tafeltennisvereniging Appelscha. Het eerste jeugdteam doet het voortreffelijk in de kampioenspoule. Zaterdag wordt de uitgestelde wedstrijd tegen en in Woerden gespeeld. Thomas, Stellan en Leon zijn in vorm dus dat belooft het een en ander. Hopenlijk kan het team zich nog steviger aan de kop van de ranglijst nestelen. Het tweede jeugdteam wacht nog op zijn eerste overwinning. Na drie remises en een nederlaag moet het naar Baarn om het op te nemen tegen de reserves van Elan. Het wordt een lastige klus. Het derde team zal het in Eelde opnemen tegen Actief zonder de geblesseerde Milan. Team 4 speelt om de eerste plaats tegen Dedemsvaart 3 en het vijfde team gaat op bezoek in Emmen tegen het vijfde team van Emmen. Op de foto het eerste jeugdteam met Thomas, Stellan en Leon.