08/02 ABSOLUTE TOPWEDSTRIJD DIT WEEKEND

Aanstaande zaterdag staat de confrontatie tussen Appelscha en Assen op het programma. Een bijzondere wedstrijd temeer beide teams uitkomen in de kampioenspoule en strijden om het Nederlands kampioenschap. Beide teams doen volop mee om zich te kwalificeren bij de eerste vier (play-offs). Appelscha heeft een goed weekend achter de rug na een monsterzege op Shot '65 met 10-0. Assen leed duur puntenverlies in de thuisontmoeting tegen Scylla maar zal er alles aan doen om dit weekend een goed resultaat neer te zetten. Kortom, een topduel die je niet kan missen als tafeltennisliefhebber. De wedstrijd begint om 15.00 uur in sportzaal Aekinga, adres Aekinga 4, op het terrein v.d. Zeuvenakkers (Trajectum Hanzeborg).