26/01 COMPETITIE GAAT VAN START DIT WEEKEND

Dit weekend gaat de voorjaarscompetitie van start voor alle vijf jeugdteams. Voor het eerste jeugdteam wordt het dit jaar er op of eronder. Zij strijden om het Nederlands kampioenschap voor clubteams. In een poule van acht teams proberen de jongens in eerste instantie de eerste vier te bereiken om uit te mogen komen in de play-offs. Het is beslist haalbaar.  De eerste uitwedstrijd as. zaterdag is meteen al een hele zware krachtmeting, tenminste als je de statistieken moet geloven. Ze spelen  tegen Elan uit Baarn, de huizenhoge favoriet voor de titel. Het jeugdteam heeft een prima voorbereiding achter de rug.

Het tweede jeugdteam, vorig jaar gepromoveerd naar Landelijk A speelt nu in een viermansteam. De 17 jarige Herman van Ommen is een welkome versterking voor het nog vrij jonge en onervaren team. De uitwedstrijd tegen SKF uit Veenendaal is de eerste krachtmeting voor de jongens.

Het derde jeugdteam komt, na promotie in de regionale eerste klas nu uit in de Noordelijke divisie. David, Milan en Nico gaat het in Emmen opnemen tegen de ttv Emmen.

Het vierde jeugdteam is nu een driemansteam geworden met Daan, Jesse en Martijn. De eerste wedstrijd speelt het team in Hoogeveen tegen Reflex '65  2.

Team vijf tenslotte, weer uitkomend in de derde klasse, gaan bekijken of ze het niveau hebben om zich nu wel in deze klasse netjes te kunnen handhaven in de middenmoot.