02/01 STELLAN WINT NOORDELIJKE MASTERS IN HARKSTEDE

Stellan heeft als 2e jaars puppil beslag gelegd op de eerste plaats bij de junioren tijdens de Noordelijke masters die voor het eerst werden georganiseerd door de tafeltennisvereniging Argus. Hij versloeg in de halve finales de sterk spelende Herman van Ommen. Herman wist in de kwartfinale verrassend eerste teamspeler Leon Knol uit te schakelen. Leon had op zijn beurt in de poule een van de favorieten, Gttc 'er Hendriks uit het toernooi geknikkerd.
In de finale wist Stellan de eindelijk weer eens goed spelende Melvin van Kralingen duidelijk achter zich te houden met 3-1. (11-9. 11-13, 11-1 en 11-9).
Op zondag deden Leon, Stellan en kevin mee als jeugdspelers bij de senioren. Stellan wist een paar goede wedstrijden te winnen van 2e/3e divisie spelers. Ook tegen Peter Verweij (eerste divisie) deed Stellan goed mee alhoewel hij wel verloor. Met een derde plaats van de vijf deelnemers een prima plek voor hem.
Leon Knol deed ook mee bij de senioren in de D klasse. In een zesmans poule wist Leon van Mees Brenninkmeijer van GTTC (3-1) en Arne Hommes (3-2) van Argus te winnen en verloor van Tim Sinneghe en Wilfred Schipper, beide met 3-1. Leon ging door als derde, overleefde een ronde en verloor uiteindelijk van winnaar en sindskort voor de TTVA spelende eerste teamspeler Bob Eldering.