11/12 A - LICENTIE VOOR KEVIN BARON

Het is Kevin gelukt om vandaag het B ranglijsttoernooi te Assen in de categorie cadetten op zijn naam te schrijven. Een geweldige prestatie van de 14 jarige speler uit Oosterwolde. Het toernooi begon om 10.00 uur met de poules. Kevin kwam goed uit de startblokken door drie overwinningen waaronder een nipte maar keurige overwinning op Scylla speler Olaf Spies. Hiermee plaatste Kevin zich als nummer 1 voor de hoofdronde. Daarna werd in de 1/8 ste finale Daniël Loeve van Bit.nl met 3-0 verslagen. In de 1/4 finale trof Kevin (zo bleek achteraf) de sterkste tegenstander, n.l. Nick van Biggelen, de nummer 1 geplaatste speler van Wijzenbeek Westa. Evenals in Hoorn bleek Kevin ook nu de sterkere speler. Een 2-1 achterstand werd alsnog omgebogen in een mooie 3-2 zege. In de halve finale walste hij eenvoudig over Alexander Damjanovic van Tanake heen met 3-0. In zijn derde Ranglijst finale tot nu toe ging zorgde hij met prima opgebouwd spel ervoor dat zijn tegenstander weinig kansen kreeg op een goede afloop.
Kevin won in straight games, 11-8, 14-12 en 11-6. van Ronny Struijk van JCV uit Vugt. Het was Kevin zijn mooiste toernooi overwinning tot nu toe. Hij is nu in het bezit van een A-licentie. De vereniging heeft dus nu naast Stellan en Merijn eindelijk versterking gekregen bij de categorie A spelers. Op 20 maart kan Kevin tijdens zijn eerste A ranglijsttoernooi te Weert zijn opwachting maken. Op de foto serveert Kevin voor het laatste punt van de wedstrijd.