10/12 FANTASTISCHE TAFELTENNIS DEMONSTRATIE WALDNER-PERSSON

Woensdag avond waren onze eigen verenigingtrainers Thomas en Huub samen met Aletta en onze jeugdspelers Merijn en Stellan getuige van een prachtige demonstratie tussen de oud Olympisch en wereldkampioen Jan Ove Waldner en Jurgen Persson uit Zweden. De vereniging Irene uit Tilburg had dit spektakel georganiseerd in samenwerking met het nieuwe bedrijf van Frank Boute, Sport Europe. Wat de avond nog leuker maakte was dat onze eigen verenigingslid en Appelschaster Stellan Smid ook nog achter de DONIC tafel verscheen. Door het pupillen toernooitje te winnen in het voorprogramma mocht hij in het centre-court voor een uitverkochte hal zijn kunsten laten zien tegen ex-wereldkampioen Jurgen Persson. Stellan maakte er met Persson een prachtige show van met mooie rally's. Het was geweldig om te zien en Stellan genoot er zichtbaar met volle teugen van. Voor Stellan was de partij een van zijn tafeltennis hoogtepunten. Na afloop was de trekking van de loterij. Weer was er succes maar nu voor Merijn, hij won 100 euro aan waardebonnen, te besteden bij Sport Europe tafeltennis, het nieuwe bedrijf uit Oisterwijk.
Sport Europe wordt per 1 januari 2011 de nieuwe materialensponsor van Stellan. Hij heeft een tweejarig contract aangeboden gekregen. Dit betekent dat hij voortaan met Donic materialen zal gaan spelen. Op zijn eigen weblog www.stellansmid.nl houdt hij iedereen op de hoogte. Op de foto zie je Persson spelen tegen Stellan.