16/12 OPEN TRAININGS TWEE-DAAGSE IN APPELSCHA

Ter voorbereiding op de Noordelijke kampioenschappen en Drentse kampioenschappen  organiseert de tafeltennisvereniging Appelscha op maandag 27 en dinsdag 28 december een twee-daags trainingskamp in de eigen accomodatie. Er zijn nog 5 plaatsen vrij voor spelers van andere verenigingen. Het niveau ligt van Kampioenspoule tot eerste klasse bij de jeugd. Senioren kunnen ook inschrijven. Niveau is minder belangrijk, inzet en motivatie wel. Er wordt op beide dagen twee keer getraind, 1 x in de ochtend en 1 x in de middag. De eerste dag wordt afgesloten met een duurloop in de bossen van Appelscha. De kosten bedragen 50 euro per persoon. Overnachting is evt. te regelen zonder kosten. Lunch (zelf meenemen) wordt in de middagpauze genuttigd in de sportzaal. Het trainingskamp staat onder leiding van onze ervaren B-trainer Huub Smid. Aanmelden kan via email info@ttvappelscha.nl of huubsmid@kpnplanet.nl.