24/11 JEUGDTOPPER IN APPELSCHA

Komende zaterdag gaat het eerste jeugdteam opnieuw voor de titel in de Landelijk A klasse, nu in de sterkere najaarscompetitie. Met een voorsprong van zes punten op de nummer twee van de ranglijst (Assen 1) is de titel een feit wanneer de Appelschasters drie wedstrijdpunten scoren a.s. zaterdag. Toch wil het Appelschaster jeugteam ook zijn laatste wedstrijd absoluut winnend afsluiten. Immers alle voorgaande wedstrijden werden ook in winst omgezet. En wat is niet mooier om ongeslagen kampioen te worden. De Assenaren denken daar ongetwijfeld anders over. Ook volgend jaar treffen beide teams elkander in de nieuw te formeren Kampioenspoule aangezien naast te kampioen ook de nummer 2 zich plaatst. Voor het zelfvertrouwen zou het de Assenaren goed uitkomen het de Appelschasters lastig te maken.
Uit de laatste drie ontmoetingen tussen beide teams wisten de Appelschasters twee keer te winnen (7-3 en 6-4.) Een keer werd er gelijkgespeeld. Het duel begint om 15.00 uur in de sportzaal aan de Aekinga te Appelscha op het terrein v.d. Zeuvenakkers. Iedereen is van harte welkom om de beste jeugdtafeltennissers van het Noorden aan het werk te zien.